Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Θέλετε να συμμετέχετε στο παιχνίδι?

Είναι πολύ απλό! Μού στέλνετε ένα mail στο pibloktok@gmail.com και μου λέτε ότι επιθυμείτε ένα φυλαχτό ή το ζευγάρι του! Είτε είναι για σας είτε για φίλους.Δε χρειάζομαι λεπτομέρειες προσωπικές ή να σάς ξέρω προσωπικά και αυτό είναι το συναρπαστικό.

Τα φυλαχτά σας θα σάς τα παραδίδω εγώ σε περίπτωση που μένετε Αθήνα ή θα σάς τα στέλνω με courier σε διεύθυνση που θα μού πείτε εσείς.Τα στοιχεία του καθενός είναι απόρρητα και από τη στιγμή που μπορώ εγώ να έχω μερικό έλεγχο της ροής, δεν αποκαλύπτονται. Εγώ μπορεί να ξέρω πού είναι το ζευγάρι σας, εσείς όμως όχι. Κι αυτό στην αρχή γιατί μετά τα φυλαχτά λειτουργούν σε πορεία δική τους.

Το να είναι κάποιος ενδιάμεσος της ροής είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον. Γιατί όσο γνωρίζετε ότι το ζευγάρι σας υπάρχει κάπου ή ότι κι άλλα φυλαχτά κυκλοφορούν, ενεργοποιείτε ασυνείδητα την επανασύνδεση.

Αφεθείτε στην συγχρονικότητα και την εμπιστοσύνη και θα σάς επιστραφεί η γενναιοδωρία!

Να είστε πάντα στο φως

Σοφιάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου