Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Η πρώτη συνάντηση έγινε κάπως έτσι...


"Δε θα το πιστέψεις με τίποτα!". Αυτό άκουσα από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου.Ήταν η φίλη μου η Μαρία. Όπως πληροφορήθηκα το τηλεφώνημα ήταν από τη Βενεζουέλα. Στην αρχή δεν καταλάβαινα τίποτα.Μού έλεγε κάτι μπερδεμένα πράγματα για ένα δώρο που της είχα κάνει στα γενέθλιά της και η αλήθεια είναι ότι επειδή είχαν περάσει πάνω από 6 μήνες, δε θυμόμουν καθόλου. "Σου έχω και μια έκπληξη.Μην πέσεις κάτω!". Στη γραμμή μπλέχτηκε μια γνώριμη αντρική φωνή. Ήταν ο φίλος μου ο Μπιορν.

Ο Μπιορν είναι ένας Σουηδός φίλος με ισπανική καταγωγή τον οποίο είχα γνωρίσει πριν 3 καλοκαίρια. Έκανε το γύρο της Ελλάδας με την τότε φίλη του και γνωριστήκαμε όπως γνωρίζονται όλοι στις διακοπές. Κρατήσαμε επαφή και μιλάγαμε συχνά. Ο Μπιορν τότε είχε μεγάλα σχέδια.Θα έφευγε για Αμερική, θα παντρευόταν και γενικά όλα τα σχέδια που κάνουμε και ο Θεός γελάει. Μετά από 1 χρόνο όλα τινάχτηκαν στον αέρα και εκείνος έφυγε ένα ταξίδι στη λατινική Αμερική για να ξεχάσει τον πόνο του.

Η φίλη μου η Μαρία είναι παιδική φίλη. Επίσης φίλη των διακοπών από παιδιά. Κλειστή, εσωστρεφής και λάτρης των ταξιδιών. Το ταξίδι στη Λατινική Αμερική ήταν το όνειρό της.Και το πραγματοποίησε.

Και τώρα αρχίζει το καλύτερο!Τα παιδιά έχουν πολύ κοντινά γενέθλια τον Απρίλιο κι εγώ τότε τούς είχα φτιάξει ένα ζευγάρι φυλαχτά επειδή και των 2 η φάση ήταν περίεργη. Η ευχή που είχαν τα φυλαχτά τους ήταν κοινή και είχε σχέση με την έννοια του ταξιδιού.Οι φίλοι μου δεν γνώριζαν ο ένας την ύπαρξη του άλλου μέχρι που βρέθηκαν για μια μέρα στο ίδιο hostel στη Βενεζουέλα τον Φλεβάρη του 2008 κι αναγνωρίστηκαν από τα φυλαχτά τους. Η Μαρία το χε πάνω της και ο Μπιορν στην τσάντα του.

[Image]Η εξέλιξη είναι ακόμα καλύτερη. Τώρα μένουν στο Βερμόντ μαζί κι έχουν όνειρα για παιδιά κτλ. Πέρα από το απίθανο της ιστορίας, το πιο διασκεδαστικό ειναι ότι κανείς από τους 2 δεν περίμενε κάτι τέτοιο. Παρόλα αυτά συνεχίζω να λέω ότι τα φυλαχτά δεν κάνουν "προξενιά". Αυτό που καταλάβαίνω είναι ότι είναι ένα ενεργειακό μονοπάτι που δείχνει αυτά που θέλει η καρδιά και ο νους αγνοεί.

Πάντα στο φως
Σοφιάννα

ΥΓ1.Ευχαριστώ τους φίλους μου που μου επέτρεψαν να μοιραστώ την ιστορία τους!
ΥΓ2.Και τους ευχαριστώ ακόμα περισσότερο που με προέτρεψαν να φτιάξω το Secret Keepers!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου